کد خبر : 197047 دسته : اجتماعی و فرهنگی
تاریخ انتشار : Jan 14 2020 5:00PM - 1398/10/24
0 نفر 0 نفر

اصول صحیح چربی سوزی در بدن

سینا خبر - برای سوزاندن چربی های اضافی خود بهتر است اصول و روش صحیح آن را به کار ببندید.

اصول صحیح چربی سوزی در بدن

به گزارش سینا خبر بسیاری از افراد برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام از مصرف غذاهای حاوی قند در طول زمان رژیم غذایی خود پرهیز می کنند، اما بهتر است بدانید که رعایت غذایی مناسب و تاثیر پذیری از الگوی غذایی موثر و مفید در این زمان بسیار ضروری است.  
با انجام تمرینات هوازی به مدت 3 الی 4 روز در هفته و فعالیت های ورزشی مانند پیاده روی، دوچرخه سواری و دو می تواند در جهت سوزاندن چربی های اضافی نقش موثر و مفیدی داشته باشد.
مصرف روزانه 100گرم پروتئین می‌تواند باعث حفظ.،ترمیم و ساخت بافت های ماهیچه ایی شود و رعایت آن در طول دوره رژیم غذایی سوخت و ساز بدنتان را افزایش می‌دهد.
جالب است بدانید که حدود 20 درصد از کالری مصرفی روزانه شما از چربی های سالم مانند مغز آجیل است، چربی های سالم برای کارکرد مناسب هورمون ها، مغز و چربی سوزی ضروری هستند.
در مصرف کربوهيدرات ها و قند ها به خصوص از مصرف شکر سفید و آرد سفید دور باشید و به جای آنها از جو، میوه ها و سبزیجات در طول رژیم غذایی خود استفاده کنید.
هرچه  در دوران رژیم خود مصرف میوه را بیشتر کنید زودتر کاهش وزن را با چشمان خود می بینید.

ارسال به دوستان
تصاویر خبر
نظرات
Designed and Powerd by Afrang